06 February 2009

2009 Appearance

Aku cuba-cuba jak
ekekekekek






6 comments:

FareeNi said...

uiks.. ni super impose ka gambar betull?? ekeke..

ujana12a said...

wakakaka.. imposibble..
blum khatam lagik aku psl impose2 nih..
ko ajar aku la k.. nda pandai aku psl photoshop tu..

Rosmalawate Binti Rosli said...

asalammualaikum...

nak minta tolong sikit kat abg boleh? sy nie kawan azwana, boleh x bagi number hp atau email untuk sy boleh menghubungi azwana...

ujana12a said...

Waalaikumsalam Ros..

hehehe.. tau plak ko aku & c Azwana tu..

mariah_wana@yahoo.com

Rosmalawate Binti Rosli said...

email tu dah xboleh pakai lagi... ada email lain or number phone dia... plzzz kalo nak cari berjuta daya boleh cari heheheh
email sy Rosmalawate@gmail.com

thanks heheh

ujana12a said...

ooo ya ka? ok nnt aku 4ward email ko k.. klu phone no. nnt c wana bising plak simpan d sini.. ekekek